Лоялните клиенти са безценни. Те често се връщат и използват повече от една услуга, препоръчват ви на своите приятели и оставят положителни коментари за вас в социалните медии. Но как бихте могли да привлечете повече от тях?

Как да привлечете повече клиенти? Защо трябва да знаете това? Специалистта независимо дали е маникюрист, гримьор или фризьор,  трябва да разбере, че всеки клиент стои зад определена цена. Именно тук се състои разковничето, разбирайки какви са тези хора, може да отгатнете желанията им , като включите нови услуги, корегирате цените или дори смените местоположението на салона. В крайна сметка ние продаваме нашите услуги. За да стане ясно: продавачите на първокласни автомобили не се интересуват особено от мислите на тези, които се возят в автобуса, но от друга страна се интересуват от собствениците на автомобили Тях биха могли да ги привлекат например като дадат заем или направят отстъпка от цената.

 

За да привлечете повече клиенти, трябва първо да ги опознаете. Точно с това искаме да ви запознаем в тази статия. 

Видове и типове клиенти:

Първият тип е икономическият клиент. За тях е важна цената. Няма значение къде, кой, как, какво - само цената. Този тип клиенти лесно ще ви разменят. За тях маникюрът, грима, козметиката, прическата и др. е постижение, което те могат да си позволят да не правят сами. От този тип клиенти не очаквайте бакшиш или шоколад за нова година. Такива жени е добре да имате в ограничено количество, защото те са несигурен вариант, възможно е да ви посетят само веднъж.

Вторият вид клиент е този, които иска просто маникюр. При тях мотото е "ами, това е просто маникюр." Този тип клиенти избират бърз, прост, монотонен и без излишни украшения дизайн на маникюр или семпъл грим или прическа, тях няма да ги впечатли нелакираният милиметър под кутикулата. За тях е важно мястото, стерилизацията, кокетният външен вид на майстора. Те плащат това, което вие определяте, няма да забележат разлика в няколко лева. За мнозина точно това е идеалният клиент. Такъв тип клиенти лесно ще намерят заместител дори и за по-скъп вариант, ако не може да ги включите в графика за желан от тях час. Важно е да не отказвате, а да намерите начин да удовлетворите желанието им, ако им предложите кафе няма да сгрешите. Добрата новина тук е, че и да им вдигнете цената няма да имате проблем. Всеки салон за красота е добре, ако има повече такива клиенти.

Третият тип клиенти са от безплатният вариант. Маникюрът за тях е запълване на времето. Почти приятелки, те ще ви донесат бисквитки и ще са готови почти цял ден да стоят при вас. Винаги са доволни от дизайна които им предложите. Те не обичат повишението на цените, а и вие може би се притеснявате да го направите. Такива клиенти са добри, когато имате много свободно време т.е тази работа не ви е основния източник на доход.

Четвъртият тип клиенти са хората на изкуството. Те обичат шедьоврите, възхищават се на работата ви и плащат добре. С тях не бива да се търгува, те са ви фенове и със сигурност са от постояните ви клиенти. На тях може да се разчита да споделят услугите ви със свои близки и познати. 

Знаейки и опитвайки се да разграничите вашите клиенти, трябва да решите с кой от тях бихте работили най-добре и най-важното е да мислите как да ги привлечете.

Вие с кои тип клиенти, бихте искали да работите?

За да привлечете повече клиенти за вашият Салон за красота, решението е страхотна програма за лоялност .. но не и традиционна. Съсредоточете се върху перфектния клиент, който бихте искали да привлечете, а не върху тези, които биха дошли само защото офертата е добра. Знаем, че платформите „Най-добри оферти и ваучери“ звучи примамливо, но клиентите, които бихте получили от този сайт, няма да платят първоначалната пълна цена за вашата услуга. Възможност е да попълните резервацията си днес, но не за цял живот и това би имало лош ефект върху вашия бизнес.

Програма за лоялност, която би накарала клиента да се чувства специален и привилегирован.

Добре обмислената програма за лоялност във вашия салон за красота е идеалният начин да наградите вашите лоялни клиенти.

Това е и начин да направите клиента лоялен дори след първото му посещение в салона. Вашите клиенти ще могат да събират точки при всяко посещение и когато съберат определен брой, ще получат подарък. Подаръкът, например, може би услуга, която знаете, че биха харесали, или продукт.


Ако искате да го изведете на друго ниво, можете да създадете партньорство с други фирми и да подарите някои от техните услуги. Например това може да е, вечеря в ресторант или посещение на SPA център. По този начин, когато сте партньори, можете да преговаряте с фирмата да не им плащате за услугата, защото бихте дали на клиентите.

Нещо повече, можете да предложите на своите лоялни клиенти специални услуги и подаръци, които ще бъдат достъпни само за тях.

Инфлуенсъри и посланици на марките

Това вече познато ли ви е? Става въпрос за известни хора в мрежата (например блогъри), които имат много последователи и всички те се вслушват в мнението им. Посланиците на марките популяризират вашата марка, като от уста на уста разказват на другите за вашите услуги, влиятелните популяризират вашата марка, като показват на другите как използват услугите ви и техните последователи им се доверяват. Когато човек (инфлуенсър или посланик на марката) публикува няколко снимки във вашия салон за красота и каже на своята публика, че използва вашите услуги, ние сме сигурни, че графикът ви ще бъде пълен за следващите няколко месеца. Това е абсолютно модерен и успешен начин да популяризирате бизнеса си точно сега. Използването на инфлуенсъри, които ще популяризират вашия бизнес онлайн и офлайн, се използва от най-големите компании в целия свят.

Създайте дългосрочни ангажименти на клиентите

Вашата програма за лоялност трябва да бъде лесна за клиента, за да получи достъп до нея и да започне да получава специални оферти и подаръци. И когато напуснат салона ви за красота и с положителни емоции, е по-вероятно да се връщат отново и отново.

Трябва да се отнасяте към клиентите си като към най-добрите си приятели. Уверете се, че вашият екип прави всичко възможно, за да направи своите клиенти най-щастливите.

Ето още една идея: Можете да запишете рождените им дни и когато дойде денят, те биха били наистина щастливи и впечатлени, ако им пожелаете добро.

Не на последно място поддържането на положително присъствие онлайн ще привлече нови хора, които да посетят вашият салон за красота. Уверете се, че активно управлявате репутацията си, като наблюдавате и отговаряте на клиентите онлайн. Запазете цялата си бизнес информация, като работно време, точки за контакт и в зависимост от уебсайта, сложете активен бутон, който позволява на клиентите да имат достъп до вашия сайт или да резервират среща директно от тази платформа.

Кой клиент би се отказал от перфектното обслужване, приятелска атмосфера и подаръци ?! В днешно време е толкова лесно!

Получете безплатно всички най-нови актуализации направо във вашата пощенска кутия!


0 Comments:

Напишете коментар. Вашето мнение е важно за нас!

Точно време

Вижте още

Нашето Здраве Какво да сготвим днес Грижа за Кожата Маникюр за Начинаещи Цветове в Маникюра Френски Маникюр Тематичен Маникюр BG МАНИКЮР

За Вас

Лайфстайл

Последвайте ни

Моят език/My language

Топ статии

Свързани