Как да привлечете повече клиенти, ако сте начинаещ маникюрист?


Професията на маникюристите, стилистите и всички занимаващи се с красотата на жената е обещаваща, тя бързо изплаща инвестицията и носи добри печалби, но както и в други области има трудности, особено в началото. Може да имате всички необходими знания и умения, но все пак при вас да има малък поток от клиенти. Конкуренцията между самостоятелно заетите майстори маникюристи понакога изглежда плашещо голяма, но всъщност не всички от тях използват ефективни методи и материали за привличане на клиенти. В крайна сметка, ако започнете правилно да ги прилагате, вече ще сте една крачка напред! В тази статия ще ви кажем как да го направите.


ВАЖНО! Ако сте решили да рекламите дейността си чрез социалните мрежи, спазвайте следното правило: На първо място – качествено съдържание, а след това – таргетиране. Безполезно е да пускате скъпи реклами, ако публикацията е скучна и картината е размазана. Това са основните препоръки. Ако ги използвате разумно, определено ще намерите клиенти. Но това не е всичко: важно е не само да намерите, но и да запазите. Основен списък за привличане на клиенти за маникюр: започнете да правите маникюр на приятелите си; създайте портфолио с красиви снимки; пуснете обява за търсене на модели; създайте акаунт в Instagram и правете висококачествено съдържание (в зависимост от аудиторията можете да се свържете с други сайтове); работа с таргетирана реклама; сътрудничество с други майстори в индустрията за красота за взаимен PR; опитайте се да предложите услуги на компании; не забравяйте, че трябва не само да работите с нови клиенти, но и да поддържате връзка със стари.

Маникюр за приятели и познати

Въпреки факта, че живеем в ерата на Интернета, от уста на уста остава един от най-значимите методи днес. Реклами в уебсайтове и социални мрежи - Instagram, Facebook, Youtube, Pinterest. Има много платформи, където може да поставите реклама с изгодна оферта и да привлечете нови клиенти. Ще говорим повече за това по-долу.

Управление на социалните медии

Днес е невъзможно да си представим популяризирането на някои услуги без социалните мрежи, особено в индустрията за красота, където визуалният компонент е на преден план.

Насочена реклама

Този метод работи, ако разбирате как работи насочването и ако го комбинирате със страхотно съдържание.

Сътрудничество с професионалисти от сродни области

Тази опция върви добре с активната поддръжка на социалните мрежи. Може взаимно да се абонирате за фотограф, стилист или дизайнер, да провеждате съвместни семинари и да се подкрепяте взаимно с репости, като по този начин обединявате аудиторията си.

Договор с големи търговски дружества

Същността на този метод е да предложи на компанията корпоративен маникюр, например за празник като подарък за служители. Така веднага ще получите много клиенти и вероятно, перспектива за дългосрочно сътрудничество.

Контекстна реклама

В сферата на услугите за привличане на клиенти, често се използват целеви страници, където се дава описание на услугата и уникална оферта. Има и форма, в която потенциален клиент може да остави своите контакти за комуникация или среща. Целевите страници често се популяризират с помощта на контекстна реклама. Този вид реклама, не винаги е подходящ за начинаещите маникюристи, тъй като изисква повече инвестиции както и участието на няколко различни във своята сфера специалиста. Ако имате възможност и желание, това е метод, които не е за изпускане.

Визитни картички, различни помощни материали

За всеки начинаещ маникюристи или собственик на Салон за красота, много важни са помощните материали, като визитки с точен адрес и телефон, кратко описание на услугите, ценоразпис или интересно картонче с записан час. Тези рекламни материали, винаги се харесват от клиентите, защото ги улесняват при повторно посещение. Вижте подобни примери в снимките. Ако решите да използвате такива материали, може да ни пишете, имаме за вас страхотни предложения. 


Посочихме ви основните начини за привличане на повече клиенти. Може, разбира се, да разлепвате реклами на улицата, да пускате визитни картички в пощенските кутии, но тези методи вече са остарели. Не винаги е възможно да се използват всички инструменти от списъка, особено в началото. Откъде трябва да започне един начинаещ в професията ?

Как да привлечем клиенти: инструкция стъпка по стъпка

Стъпка 1. Обадете се на роднини и приятели

Ако все още сте в началото на кариерата си, поканете приятели, познати и роднини на маникюр. Първо, летвата на техните очаквания няма да е много висока, ще се почувствате по-спокойни. Второ, те могат да бъдат помолени да доведат някой друг.На този етап е важно да предупредите клиентите, че процедурата ще отнеме повече време, отколкото в салона, тъй като все още сте начинаещ. С всеки маникюр ще се чувствате по-уверени и ще набирате скорост, ще бъде възможно постепенно да увеличавате броя на клиентите си.

Стъпка 2: Създайте портфолио с качествени снимки на вашата работа. 

Колкото и разкошен да е маникюра, които сте направили, безполезно е да рекламирате услуги онлайн, ако снимките са безвкусни или с лошо качество.Научете се как да правите снимки, които увеличават красотата на вашата работа. Това умение определено ще ви помогне да развиете база и постоянно да я допълвате. За да се чувствате уверени във фотосъдържанието, може да потърсите подходящи уроци. В интернет е пълно с подобна информация.

Стъпка 3: Упражнявайте се върху моделите

Не винаги е възможно да отидете при професионалист с богат опит, но не искате да откажете и красив маникюр. В такива случаи момичетата се записват като модели при начинаещ майстор. За майстора това е чудесен начин да практикува, да набира инерция и да попълва портфолиото си от своите работи. Къде да търся модели? В Интернет има много общности за търсене на модели за маникюр, даже има цяла група във Facebook, създадена с тази цел. Изберете най-добрите снимки на вашата работа, като начало задайте по-достъпна цена, отколкото в другите Салони за красота, и хората определено ще отговорят. 

За да изглежда рекламата по-привлекателна, допълнете я със собствена красива снимка или снимка на работното място. Цената на вашите услуги за модели ще бъде малка, но ако направите всичко качествено, много от тях ще се върнат при вас, някой ще стане редовен клиент и дори ще ви препоръча на своите приятели.

Стъпка 4. Създайте акаунт в Instagram

Тъй като визуализацията е много важна за услугите за красота, най-подходящата платформа е Instagram. Но бъдете готови, че поддържането на социалните мрежи не дава резултати веднага. Необходимо е да се създаде уникално висококачествено съдържание и да се комбинира активността в социалните мрежи с други дейности. 

Как да управлявате Instagram, така че да привлича нови клиенти? 

Използвайте красиви снимки и създайте завладяващо съдържание. Stories има много инструменти, които карат публиката да реагира: анкети, викторини, формуляр, в който може да зададете въпрос. Също така е важно да използвате видео съдържание, хештагове и да посочите геолокация. Ако тези инструменти ви създават проблеми, а самият Instagram изглежда като тъмна, неизследвана гора, не бързайте да се отказвате. Бъдете упорити, търсете информация и четете.

Създавайте само висококачествени и полезни публикации. Когато вече имате малка, но активна аудитория, започнете да провеждате състезания, лотарии, подарете подаръци на най-безразличните клиенти, организирайте взаимен PR с майстори от сродни области, сътрудничете си с блогъри. С течение на времето може също да добавите група във Facebook към вашия акаунт в Instagram. Понякога целевата аудитория може да бъде намерена в Tik Tok може да се използва и за разработване на лична марка.

Стъпка 5. Пуснете реклами

Ако вече сте активни в Instagram, но аудиторията се състои само от вашите приятелки, можете да пускате насочени реклами. Базира се на настройките за намиране на целева аудитория. Това е сложен инструмент с широка функционалност, така че отнема време, за да го овладеете. Ще бъде по-лесно и по-ефективно да потърсите помощ от специалист.

Как маникюристът може да задържи клиенти?

Общувайте, използвайте индивидуален подход

Ако получи шикозен маникюр, вероятността човек да дойде отново е голяма. Но ако и вие установите контакт с него, създадете топла приятелска атмосфера, той определено отново ще запише час при вас и ще очаква нова среща. Добрите специалисти, с които е приятно да се разговаря, се оценяват и препоръчват на приятели. Когато общувате с всеки посетител, опитайте се да проявите внимание и индивидуален подход. Например, попитайте го дали предпочита чай или кафе и предложете любима напитка следващия път, когато се срещнете. Малките знаци за внимание ще му дадат положителен заряд, който ще бъде свързан с вашата маникюрна дейност. След края на процедурата се погрижете за клиента: споделете важни неща за грижата за ноктите, препоръчайте подходящи за него кремове и масла за ръце.

Правете отстъпки, организирайте промоции

Този метод работи добре както за привличане на нови клиенти, така и за повишаване на лоялността на тези, които вече са ви посетили. Правете отстъпка при всяко 5-то или 10-то посещение, така че ще бъде по-трудно клиента да се откаже от услугата. Можете също така да създадете пакети от две или повече услуги с отстъпка. Например, направете комплексна услуга маникюр + педикюр с 20% по-евтино от цената на тези услуги отделно. С такива оферти ще насърчите клиентите да запишат час за повече услуги така и ще увеличите средната печалба.

Подгответе подаръци

Поздравете клиентите за рождения им ден, Нова година, 8 март и подарете малки подаръци.  Може да бъде масло за кожички или комплект пили за нокти. Клиентите определено ще оценят и ще се върнат с удоволствие.


Допълнителни препоръки

Отговаряйте на всички въпроси и коментари, дори и на отрицателните

Където и да търсите клиенти - във Instagram или други сайтове - не забравяйте да поддържате връзка с тях. Не пренебрегвайте отрицателните отзиви и коментари, не забравяйте да отговорите, опитайте се да помогнете, ако се стигне до някакъв проблем. В противен случай хората, които идват на вашата страница, ще видят негатива в коментарите, липсата на каквото и да е обяснение и ще отидат при друг майстор.

Не изпращайте спам в социалните мрежи

Понякога начинаещите майстори се увличат твърде много с редовното публикуване, публикувайки по няколко материала на ден, но прекомерната активност не е добра. За абонатите това е причина да се отпишат, а за алгоритмите на социалните мрежи е причина да се съмняват, че сте жив човек, а не робот.

За да не избледнее интереса на вашите посетители, попълнете палитрата с оригинални нюанси, опитвайте нови материали и техники, разширете списъка с вашите услуги: сложни дизайни, удължаване на нокти, парафинова терапия и всичко, което харесвате. Стремете се към съвършенство Можете да имате страхотен профил в Instagram, да пускате много реклами, но е безсмислено, ако качеството на услугите страда. На първо място, помислете как да вършите възможно най-добрата работа и да обичате работата си. За клиентите това е най-ценното. Научете нови техники, посещавайте опреснителни курсове. Това ще ви вдъхнови и ще ви позволи да увеличите приходите си.

Получете безплатно всички най-нови актуализации направо във вашата пощенска кутия!


0 Comments:

Напишете коментар. Вашето мнение е важно за нас!

Точно време

Вижте още

Нашето Здраве Какво да сготвим днес Грижа за Кожата Маникюр за Начинаещи Цветове в Маникюра Френски Маникюр Тематичен Маникюр BG МАНИКЮР

За Вас

Лайфстайл

Последвайте ни

Моят език/My language

Топ статии

Свързани